piątek, 17 marca 2017

Black&White


Cześć! W końcu zrobiło się trochę cieplej, z dnia na dzień coraz bardziej czuję się jakby była wiosna, no w końcu za niecały tydzień kalendarzowa wiosna! Dzisiaj zdążyłam ze zdjęciami dosłownie na styk. Zaraz jak skończyłam to pogoda się popsuła, zaczął się nieprzyjemny wiaterek i chwile potem deszcz, także miałam szczęście. Jeśli chodzi o dzisiejsze zdjęcia to nie jestem jakoś bardzo zadowolona, dlatego troszkę mniej ich niż zwykle a to dlatego że nie specjalnie miałam z czego wybierać. Nie cierpię chodzić sama  na zdjęcia i robić ich ze statywem bo często jest tak ze aparat nie łapie ostrości na mnie i zdjęcia wychodzą niewyraźne, jakby rozmazane. Może macie jakieś sposoby jak sobie z tym radzić i mi coś doradzicie, bo już mnie to zaczyna pomału wkurzać. Zazwyczaj chodzę na zdjęcia z kimś, czy to z Gosią czy jak jestem u mnie w rodzinnej miejscowości to jakiś znajomy czy siostra robi mi zdjęcia i wtedy jest git ale dzisiaj wszyscy się wymikisowali i jest jak jest ;p
Jeśli chodzi o stylizację to nie ma w niej nic nadzwyczajnego, że tak powiem ;p Zazwyczaj lubię skupiać się na jakimś jednym konkretnym elemencie np bluzka spodnie czy jakiś dodatek i całą stylizacje dopasowywać i układać pod tą jedną rzecz. Dzisiaj wszystko gra równorzędną rolę, dominują kolory czerni i bieli, przełamane moimi ulubionymi jeansami. Styl sportowy, bardzo wygodny, idealny do takiego codziennego biegania po mieście. Piszcie co sądzicie. 
Miłego weekendu kochani.

                                                                                                 Buziak, KARLIN 





 


Spodnie Reserved
Kurtka Cropp
Bluczeczka vinted.pl



42 komentarze:

  1. Swietna figura. Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam że zdjęcia wyszły świetnie mimo że robiłaś je sama :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, zdjęcia wyszły super :) ja nadal nie potrafię sobie poradzić ze statywem :p
    świetne masz spodnie :) szczerze Ci powiem, że trochę zazdroszczę pogody. U mnie temperatury nie pozwalają na rozstanie się z puchową kurtką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno słoneczko do Ciebie też przyjdzie ;* Dziękuję bardzo ;*

      Usuń
  4. Jejku! Ślicznie wyglądasz! U mnie jest zimno, że masakra ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz!
    Włosy masz genialne <3
    Stylizacja sztos! :D :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Blog *.*
    Warto Tu Zajrzeć <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ale figura, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie jest idealna, zawsze może być lepiej :D

      Usuń
  8. Hm, ostro, wszystko mi się podoba, od czapeczki po dżinsy. Mogłyby być distressed!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety ale chyba jako jedyna nie przepadam za takimi spodniami ;)

      Usuń
  9. wyglądasz przepięknie;) ładnie Ci w tym kolorze włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia♥
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny look tak samo jak i zdjęcia, a kolor włosów wymiata www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wiele z tym nie zrobisz ;/ Możesz jedynie ustawić przysłonę na wyższą, wtedy nawet, jak zdjęcie nie będzie w 100% ostre to nie będzie to aż tak widoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję spróbuję tak zrobić moze faktycznie coś pomoże ;*

      Usuń
  13. Świetna stylizacja! Cudna bluzka! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja mi się najbardziej spodobały spodnie:)
    wsparcieodrozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. awesome top!!


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja super, jednak to co przykuło moja uwagę to mega brzuch. OMG, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka figura! zazdroszczę Ci tego brzucha! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor włosów to Ty masz piękny ♥
    i ten brzuch

    OdpowiedzUsuń
  19. awesome top blog and nice,

    OdpowiedzUsuń