środa, 27 lipca 2016

Hi Summer!


Witajcie kochani! Jak mijają wam wakacje? Już minęła praktycznie połowa, wyjechaliście gdzieś? Jak spędzacie czas? Ja jak co roku wyjechałam z rodziną do Chorwacji. Sama nie wiem co takiego to miejsce ma w sobie, ale juz chyba 8 lat jak nie więcej z rzędu jeździmy z rodzicami i moją siostrą. W ciągu roku każdy z nas ma pełno zajęć, szkoła praca i mamy mało czasu dla siebie a te dwa tygodnie są dla nas takim czasem kiedy możemy po prostu pobyć ze sobą i zacieśniać więzi rodzinne. Dodatkowo Chorwacja jest tak pięknym miejscem, że przynajmniej dla mnie, nic więcej nie trzeba żeby się totalnie zresetować i zrelaksować. Zostaję tu jeszcze przez tydzień, ale już jestem naprawdę wypoczęta i mam mnóstwo energii do pracy na cały rok.  Także gorąco pozdrawiam i wstawiam kilka zdjęć ;)

                                                       
                                                                                   Pozdrawiam Karlin 











53 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia!
    Cudowne widoki *.*
    Nigdy nie byłam w Chorwacji, muszę kiedyś się tam udać :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ale tam pięknie :D Ale macie świetne figurki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tych wakacji Chorwacja to moje marzenie :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chorwacja jest naprawdę pięknym miejscem, a widoki jednym słowem zachwycają *.* Życzę miłego wypoczynku :)
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) ale masz zgrabny brzusioo :)
    Micia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, masz śliczną figurę! :)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz!!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Chorwacja, śliczne bikini ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne widoki! Twoje bikini wygląda świetnie ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne krajobrazy, a Twoja sylwetka zachwyca!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chorwacja jest przepiękna ! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne miejsce . Marzy mi się wyjazd do Chorwacji. Był taki plan, że pojadę na obóz. Ale niestety noga w gipsie uniemożliwiła mi jakiekolwiek wyjazdy obozowe. Przez większą część lipca ćwiczyłam nogę, żeby wróciła do normalnego stanu.
    Super zdjęcia <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, współczuję naprawdę, ale może będzie jeszcze okazja ;) Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  13. Piękne widoki ! Super, że tak pielęgnujecie więzi rodzinne. Zwykle nastolatki wstydzą się " starych"
    Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, choć ja szanuję bardzo swoich rodziców i nigdy ich tak nie nazwałam ;) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia!
    na szczęszcie na Bałtyku też jest dość ciepło tym latem :)
    Życzę dobrego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygladasz , śliczne zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Such beautiful post dear! Love your swimsuit!! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna dziewczyna <3 figura bomba, ale te zdjęcia powinny być zakazane po 20, bo po zdjęciach pizzy rzuciłabym się na lodówkę :(

    http://immeji.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń