sobota, 17 października 2015

Mietowy zakiet

Witajcie misiaki ;) Z tej strony Karlin. Dawno nie pisalysmy nic na blogu, poniewaz ulegl malej awarii ale wrocilysmy juz i jestesmy gotowe do dzialania ;)

Tydzien temu mialysmy okazje wziecia udzialu w pokazie mody ogranizowanym przez centrum handlowe Karolinka w Opolu. Przyznam szczerze ze nie spodziewalam sie az tak pozytywnych wynikow, ale show bylo naprawde w porzadku. Oczywiscie mozna by sie dopatrzec paru niedopracowan jednak mila atmosfera skutecznie wszystko zamaskowala. Pozatym cudowne tango argentynskie Rafala Maseraka i Magdy Soszynskiej Michno przed oczami mam do teraz. 


W dzisiejszym poscie, mam Wam do pokazania w szczegolnosci mietowy zakiet z reserved. Ostatnio zlapalam straszna "faze" na takie delikatne odcienie, wiec zapewne stylizacje z ich dominacja beda sie przeplataly przez kilka kolejnych postow. Dzisiaj pokaze wam sie w bardziej eleganckiej wersji ;) Pogoda niestety sie pogarsza dlatego pomalu bedziemy przechodzic do cieplejszych kurteczek itp. Poki co stylizacja jeszcze nie az tak jesienna. Lapiemy ostatnie chwile w miare wysokiej temperatury, choc wskazniki na termometrach ledwo co utrzymuja sie powyzej 0, bo ja juz szczerze mowiac boje sie co zima przyniesie nam w tym roku ;) 












BUTY- DEICHMANN;
ZAKIET - RESERVED;
SPODNIE - RESERVED;
BLUZKA - ESMARA;
TORBA- SIGNIFIC;
ZEGAREK- ADRIATICA;

Pozdrawiam Karlin

28 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, buty <3. Pozdrawiam!

    + Proszę o klikanie w linki ubrań w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udziału w pokazie !
    Uwielbiam miętowy kolor i ten żakiet chętnie nosiłabym ;)

    Pozdrawiam
    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziałyu w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne marmurki! Idealnie zgrały się z miętową marynarką :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, botki są cudowne :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cute outfit - love the blazer!
    xMC
    http://mc2squared.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super żakiet! Bardzo fajnie prezentuje się w tej stylizacji :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny żakiet! ♥ Jeden z moich ulubionych kolorów ♥♥♥.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię miętowego koloru na ubraniach, jedynie na dodatkach do domu ale Tobie w nim ładnie, zazdroszcze figury i zdjeciami z ostatniego posta motywuje sie do cwiczen :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka jest cudowna! :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html
    Klikniesz w link z postu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wyglądasz wspaniale! piękna miętowa marynarka i te buty *_*.
    Jeśli możesz, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Cię, bo ja mam problemy z pozowaniem i to wbrew pozorom nic łatwego ;> Ja przy takiej górze, dół ubrania dałabym bardziej stonowany, ale co kto lubi :D
    Super, że wróciłyście!
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń